Hírek
2016. Október 13. 10:43, csütörtök |
Belföld
Forrás: mti
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
- tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból. Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.
A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.
Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Október 19. 08:59, vasárnap | Belföld
Az ötös lottó nyerőszámai és nyereményei
A Szerencsejáték Zrt. tájékoztatása szerint a 42. héten megtartott ötös lottó és Joker számsorsoláson a következő számokat húzták ki:
2025. Október 19. 08:56, vasárnap | Belföld
Orbán Viktor: mi maradtunk egyedül Európában a béke útján
Miért éppen Budapest? Tegnap óta sokan kérdezik és találgatnak szerte a világban, miért lett Magyarország a helyszíne az amerikai és az orosz elnök találkozójának.
2025. Október 18. 08:08, szombat | Belföld
KSH: a bruttó átlagkereset 683 300 forint volt, 8,7 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit
A bruttó mediánkereset 563 400 forint volt.
2025. Október 18. 08:06, szombat | Belföld
Orbán Viktor: nem is nagyon volt más lehetőség, mint hogy Budapesten tartsák az amerikai-orosz találkozót
Nem is nagyon volt más lehetőség, mint hogy Budapesten tartsák az amerikai-orosz találkozót