Városlista
2020. február 24, hétfő - Mátyás

Hírek

2019. Október 09. 17:07, szerda | PR

Wellnesselj és az eredmény nem marad el!

Wellnesselj és az eredmény nem marad el!

Már hetek, hónapok óta odafigyelsz az egészségedre? Megfelelően étkezel, rendszeresen sportolsz, a várva várt eredmény azonban mégsem érkezik olyan gyorsan, ahogyan várnád?

Érdemes odafigyelned az elsőre lényegtelennek tűnő részletekre is, melyekkel a szervezeted regenerálódását segítheted.

Egyre többen figyelnek az egészségükre, körültekintően táplálkoznak és a testmozgás is rendszeresnek mondható az életükben. Lassan mindenki tisztában lesz az olyan alapszabályokkal, hogy az edzés az alakunk kb. 30-40%-áért felelős a helyes étkezés kiegészítéseként. Nem elhanyagolható azonban ez a hányad sem, ugyanakkor az eredmény még tovább fokozható egy kis további odafigyeléssel.

Az edzéstől ugyanis sok sportoló vár kiemelkedő eredményeket, szép és formás izomzatot. Gyakran a várt alak elérése érdekében túl is edzik magukat az edzőtermi sportokat választók, és igen kevés figyelmet fordítanak a pihenésre. Az egyik legfontosabb szabály azonban, hogy hetente tarts legalább két pihenőnapot az edzések között.

A pihenés és regenerálódás legalább olyan lényeges eleme a kívánt alak elérésének mint maga az edzés.



Amennyiben olyan edzőtermet választasz, ahol wellnessre is lehetőséged nyílik, érdemes a napi sport után ejtőznöd a szaunában is. Válassz infraszaunát, vagy ha jobban bírod a meleget, hagyományos szaunát, ezzel is támogatva szervezetedet. Az edzőtermi wellness előnyeit érdemes kihasználni, hiszen jelentős kényelmet biztosít, hogy helyben tudod igénybe venni ezeket a szolgáltatásokat. Ráadásul azzal, hogy közvetlenül edzés után lehetőséged nyílik a feltöltődésre, még tovább fokozod az eredményességét.

Kutatások bizonyítják ugyanis, hogy a szauna számos jótékony hatással bír, és ez igaz a sport kiegészítéseként is. A megemelkedett pulzusszám és a savasodás (mely az izomlázért felelős) egyaránt csökken, az oxigénfelvétel azonban növekszik szaunázást követően. A méreganyagok könnyebben távoznak és a vérkeringés is optimalizálódik általa. A szervezeted regenerációja így sokkal gyorsabb és hatékonyabb azokkal az alkalmakkal szemben, amikor nem áldozol időt erre a tevékenységre edzésmunkádat követően.

Ugyanilyen fontossággal bír az edzés utáni nyújtás is, ezért fontos, hogy szaunázás előtt szánj megfelelő időt izmaid ellazítására. Sokan felesleges időtöltésnek gondolják ezt, azonban ha valóban formás izomzatra vágysz, rá kell szánni az időt az edzéseidet követően. Ezzel a levezetéssel ráadásul nem csak a fejlődésedet támogatod, hanem nagyobb eséllyel elkerülheted, vagy csökkentheted a másnap jelentkező izomlázat.
A pihenésről se feledkezz meg! Szervezeted optimális működése érdekében minden nap aludj legalább 7-8 órát. Különösen ügyelj a kellő alvás mennyiségre edzés napokon. Ha van lehetőséged, akkor aludj akár 1-2 órával többet is, így biztosan élvezheted a sport minden pozitív hatását.

Ezek érdekelhetnek még

2020. Február 13. 11:59, csütörtök | PR

Új gasztroenterológiai szakrendelőt épített a Jánosik Kft.

Nyílt közbeszerzési eljáráson nyerte el a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Központi Kórház és Egyetemi Oktatókórház gasztroenterológiai szakrendelőinek építését a Jánosik és Társai Kft.

2020. Február 05. 19:09, szerda | PR

Napjaink prémium prémje, az asztrahán

Az állatok prémjéből készült szőrmebundák a ruhapiac prémium kategóriáját képviselik. A jól ismertek mellett azonban különlegesebb alapanyagokkal is találkozhatunk.

2020. Január 07. 20:31, kedd | PR

Az albérletek árnyoldala az azonnali felmondás

Mit tehetünk, ha a főbérlőnk a megállapodásban rögzített kiköltözési idő helyett egyik napról a másikra távozásra kér minket? Van néhány dolog, ami segíthet, hogy kezeljük az ehhez hasonló helyzeteket.

2020. Január 07. 20:30, kedd | PR

Jobb vagy rosszabb 2020-ban hitelt felvenni?

Rengeteg változás történt 2019-ben, elsősorban a lakáshitelek piacán. Még felsorolás szinten is hosszú minden újdonságot sorba venni.